Gonewiththewind Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Beste Mensen, even mezelf voorstellen!! Ik ben davy aka booyakaaaah. Heb sinds dit weekend een Kia Picanto 1.0 comfort pack. Het is een zwarte geworden omdat ik dat de mooiste kleur vond. De pica rijdt eigenlijk heel goed en geeft je niet de indruk dat je met een kleine wagen rijdt. Ook leuk het geluid van de 3cilinder is leuk zowat grommend he... allemaal leuk leuk leuk behalve het geluid van de speakers.... gewoon niet goed. Nu heb ik al speakersetjes liggen maar zir nog met wat vragen... voor een ander topic grtzzz Quote
Dave D Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Hoi Davy, welkom hier. Veel plezier met je nieuwe Kia. Wel wat foto's maken he? Veilige kilometers toegewenst, gr Dave Quote
Jim Brouns Geplaatst 15 Oktober, 2012 Geplaatst 15 Oktober, 2012 Welkom en veel plezier met de aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.