basdej Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Dag allen, Nav verzoek van bigwade stel ik mij hier even voor. Ik ben 24 en bijna kio rijder. Ik heb gekozen voor deze wagen omdat hij mooi en compleet is, met vsm . Ik heb gekozen voor de super pack en de kleur zwart. Vrijdag wordt de auto geleverd en ik heb er veel zin in. Vraag gerust indien je meer wil weten, ik beantwoord eea graag Groet, Bas Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Hallo wij heten je dan ook welkom hier op het forum Nu nog een paar mooie fotos van je mooie KIO en dat plaatje is dan mooi compleet En dat je dan maar heeeeeeel veeeeeel plezier van je wagen mag hebben En dat je veel plezier hier van het forum krijgt ( en mischien steek je nog wat op) Quote
Dave D Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Hallo Bas, welkom hier en gefeliciteerd met je mooie aankoop. Gr, Dave. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.