Edition Bien Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Goedenavond!! Ik ben Sabine Ik ben 21 jaar oud en sinds kort fulltime werkzaam! Hiervoor is een auto nodig. Ik ben opzoek gegaan en terecht gekomen bij de Kia Picanto Design Edition!! Hier wacht ik nu met smart op. Ziet er naar uit dat het nog twee weekjes gaat duren. Foto's volgen dan zo snel mogelijk! Groetjesssss Quote
betominice Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Welkom Sabine Veel plezier met je nieuwe aanschaf en veel lees en post plezier . Met Smart er op wachten zou ik niet doen die levert zijn Venga echt niet in Quote
Dave D Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Hartelijk welkom hier Sabine. Veel plezier ermee straks. Quote
Smart Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Ik weet van niets.....maar gedeelde smart is halve smart! Ik heb een directe collega die toevallig ook een Picanto Design Edition heeft besteld. Een zwarte met rode leren bekleding. Ziet er erg mooi en stoer uit moet ik zeggen. Sabine, welkom op het forum en alvast veel voorpret met je nieuwe aanwinst! Quote
Jiskefet Geplaatst 30 Oktober, 2012 Geplaatst 30 Oktober, 2012 Picanto is ook een mooie auto ! vind hem hier ook mooi op de oprit staan naast/voor de Rio en Astra Quote
Jim Brouns Geplaatst 31 Oktober, 2012 Geplaatst 31 Oktober, 2012 Welkom en veel plezier met de aanwinst Quote
Edition Bien Geplaatst 31 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2012 Dank jullie wel ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.