Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Kia forummers,

Ik ben Ruben uit Roermond en ik heb sinds gisteren een zwarte Kia Rio 1.2 CVVT met Plus pack in zwart metallic in mijn bezit.

Voorheen ben ik met verschillende auto's ook actief geweest op andere fora. Mijn nickname heeft te maken met het feit dat ik toen ik een Volkswagen Passat had erg veel deed met LEDs, de combinatie van een snelle auto (nou ja...), bliksem --> Lightning en LED is dus gecombineerd tot LED-Lightning.

Na de Passat heb ik ook Dacia gereden (echt waar) en ben ook daar best actief op het forum geweest. Mijn vorige auto was een Seat Ibiza ST maar die is me helaas veel te vroeg ontvallen (binnen anderhalf jaar dat ik 'm had) doordat iemand geen voorrang verleende en zijn auto er dwars voor zette terwijl ik 80 reed.

Toen mijn Ibiza total loss werd verklaard kwam ik mede door de enorm goede service van de Kia dealer in Weert bij Kia terecht en nu rij ik dus een Kia Rio. Ik heb tijdens het wachten op de Rio al heel wat rondgeneusd en al heel wat nuttige informatie gevonden.

Tot ziens hier in andere topics in het forum!

Ruben

Geplaatst

Hallo Ruben

En welkom hier op het forum

Leuk verhaal hoor en erg goed van je dealer dat ze je zo goed bent geholpen

Ik hoop voor je dat je van je rio meer kunt genieten

En ook de rio ziet er met leds lightning fast uit :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...