Administrators Jheroen Geplaatst 4 November, 2012 Administrators Geplaatst 4 November, 2012 Hallo LED-Lightning, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. LED-Lightning is lid geworden op 4 november 2012 - 09:31. Bekijk LED-Lightning's Profiel Quote
LED-Lightning Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Hallo Kia forummers, Ik ben Ruben uit Roermond en ik heb sinds gisteren een zwarte Kia Rio 1.2 CVVT met Plus pack in zwart metallic in mijn bezit. Voorheen ben ik met verschillende auto's ook actief geweest op andere fora. Mijn nickname heeft te maken met het feit dat ik toen ik een Volkswagen Passat had erg veel deed met LEDs, de combinatie van een snelle auto (nou ja...), bliksem --> Lightning en LED is dus gecombineerd tot LED-Lightning. Na de Passat heb ik ook Dacia gereden (echt waar) en ben ook daar best actief op het forum geweest. Mijn vorige auto was een Seat Ibiza ST maar die is me helaas veel te vroeg ontvallen (binnen anderhalf jaar dat ik 'm had) doordat iemand geen voorrang verleende en zijn auto er dwars voor zette terwijl ik 80 reed. Toen mijn Ibiza total loss werd verklaard kwam ik mede door de enorm goede service van de Kia dealer in Weert bij Kia terecht en nu rij ik dus een Kia Rio. Ik heb tijdens het wachten op de Rio al heel wat rondgeneusd en al heel wat nuttige informatie gevonden. Tot ziens hier in andere topics in het forum! Ruben Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Hallo Ruben En welkom hier op het forum Leuk verhaal hoor en erg goed van je dealer dat ze je zo goed bent geholpen Ik hoop voor je dat je van je rio meer kunt genieten En ook de rio ziet er met leds lightning fast uit Quote
Jim Brouns Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Welkom en veel plezier met de nieuwe rio. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.