Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Problemen met de versnellingsbak

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb april dit jaar een kia sportage top occ. gekocht op gas met km stand 100000 nu heb ik daar wil wat problemen me de versnellingsbak geeft een bijgeluid dat lijkt op een gierend geluid en houd dan weer op komt steeds terug bij optrekken ook heb ik problemen met de koppeling deze moet ik helemaal intrappen voor deze ontkopeld en je raad het al hoe kouwer het word hoe meer ik de tanden poetst met de auto.

volgens de garage is dit normaal en kan de koppeling niet gesteld worden en het geluid ja dat hoort er bij kan geen schade maken

maar ik heb nog steeds garantie is het dan niet een kia probleem om op te lossen ????

wat verwacht je anders van een top occ ?

Nog een probleem als ik rond 120/130 rijd begint mij auto te trillen en niet alleen stuur maar ook de auto danst mee na alle banden te zijn gebalaceerd zou het probleem over moeten zijn maar helaas het is iets minder maar hij blijft zo ?

heb ook ontdekt dat ik een rammel recht voor heb die te keer gaat als ik over een hobbelige weg rijd.

en nog een puntje mijn eps lampje gaat aan oranje en dan weer uit echt wel 3 keer in de week.

Graag zou ik mensen willen horen die dit probleem ook kennen of wat zij er mee gedaan hebben want ik ben van mening dat een top auto ook volledig top is en niet die handicapen hebben er zou toch een garantie claim moeten zijn bij Kia ????

Groeten Chalet.

• 7 maanden later...
Geplaatst

Uit eindelijk is alles netjes op gelost door kia en Garage

nieuwe versnellingsbak

nieuwe koppeling kia garage

nieuwe schokbreker

nieuwe rubbers

rijd weer prima

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...