Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Iphone houder

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er was hier iemand die een iphone houder had besteld die met en zuignap ding percies op het fotolijstje pasten! Iemand een link? Kan hem niet vinden in de search

Geplaatst

Thnx huizenbakkert dat is hem denk ik

De zuignap past bijna volledig op het fotolijstje, het zachte steekt er aan alle 4 de kanten 1 a 2 mm overheen. Blijft goed zitten en ook het hendeltje om hem vacuüm te trekken werkt fijn.

Geplaatst

Die houder werkt echt super. Geen kringen op het raam en geen gezeur met schroeven of plakstrips!

Ik gebruik deze op het dashboard. Samsung galaxy S2 in de houder en gaan!

Blijft goed zitten ook op hobbel wegen(klinkerwegen). :-D

Kan het iedereen aanraden!

(ik heb er een foto van....maar weet niet hoe ik dit in een berichtje kan plaatsen) :?

• 1 maand later...
Geplaatst

hebben we er al weer een hele tijd in zeer snel te monteren zonder plakken of schroeven

maar het nadeel is is dat je telefoon wel voor je kachel knoppen zit

008.jpg

Geplaatst

klopt die heb ik ook gehad (ligt nu in me la)

nadeel is zeker als kje een super pach hebt en je haalt hem ooit weg dat je dachbord toch is beschadigt

DSC01710.jpg

004-1.jpg

Geplaatst

hebben we er al weer een hele tijd in zeer snel te monteren zonder plakken of schroeven

maar het nadeel is is dat je telefoon wel voor je kachel knoppen zit

008.jpg

Hoi Extra,

hoe heb jij deze gemonteerd, ik heb deze nl ook besteld en volgens de bijhorende brief moet de de middenconsole openmaken om dat metalen plaatsje ertussen te krijgen.

tnx

Geplaatst

Da's niet zo moeilijk.....meneer sloopt als het even kan het hele dashboard eruit om er leer op aan te brengen,

radiootje in te bouwen en nog veel meer, alleen maar om ons stinkend jaloers te maken met al die mooie hebbedingetjes. :D

• Like 1
Geplaatst

Hoi Extra,

hoe heb jij deze gemonteerd, ik heb deze nl ook besteld en volgens de bijhorende brief moet de de middenconsole openmaken om dat metalen plaatsje ertussen te krijgen.

tnx

het is echt super makenlijk zal even kijken of ik er fotos van kan vinden zo dat het je wat duidenlijker word

maar het is een 5 minuten klusje

Geplaatst

Da's niet zo moeilijk.....meneer sloopt als het even kan het hele dashboard eruit om er leer op aan te brengen,

radiootje in te bouwen en nog veel meer, alleen maar om ons stinkend jaloers te maken met al die mooie hebbedingetjes. :D

kijk dat doet mij goed om te lezen dat er toch nog iemand stinkend jaloers is op mijn mooie hebbedingetjes :wink: ;-)

Geplaatst

zo heb even gesnuffeld tussen mijn fotos op de eerste foto zie je hoe ik het klepje bij je hand rem weg haal

548302_122162084607328_92834499_n.jpg

en daarna trek je door het gat wat daar ontstaat de complete midden console omhoog

249359_122162117940658_2136780878_n.jpg

hoop dat je hier iets aan hebt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...