Pirlet Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Allen, Ik heb laatst LED knipperlichten geïnstalleerd op mijn Venga. Nu is het zo dat door de te kleine weerstand de Venga denkt dat de lamp kapot is en bijgevolg zeer snel pinkert. Als veiligheid om je bewust te maken van het feit dat er een lamp kapot is. Dit is niet het geval, dus moet je wanneer je LED's plaatst ook een weerstand plaatsen. Hiervoor de handige pinout die ik heb gemaakt: Je plaatst de weerstanden best onder de onderste steun van de koplamp (die waarop het witte plastic stukje zit om de koplamp in te klikken) BEWARE! Als je zowel voor als achter knipperlichten gaat plaatsen, heb je 2 weerstanden nodig PER kant! Quote
OutOfFocus Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Mooi plaatje maar welke weerstand moet je nou gebruiken ? Quote
The Wizard Geplaatst 25 November, 2012 Geplaatst 25 November, 2012 Een let erop dat deze weerstanden heet worden! Uiteraard bij langer gebruik van de knipperlichten. Quote
Bardje-x Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Is er ook een oplossing zonder in je bedrading te gaan klooien? Quote
xtra40 Geplaatst 26 November, 2012 Geplaatst 26 November, 2012 Ik heb gewoon lampjes die aan de buitenzijde silverkleurig zijn en als ze Branden dan branden ze amber kleurig Is een erg mooi gezicht om dat je ze ook bijna niet ziet zitten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.