Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo

Ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Pregio. In het instruktieboekje staan wel een aantal zaken aangegeven die je zelf zou kunnen uitvoeren maar daaruit is niet op te maken waar je een en ander kunt vinden in je auto. Aangezien ik graag zelf aan de auto wil sleutelen vraag ik me af of iemand weet hoe je aan een garagehandboek kunt komen of een vraagbaak voor de pregio. Gekopieerde versies, tegen betaling uiteraard, is geen probleem. Alles op CD zou ook prima zijn. Alvast bedankt voor de medewerking.

Groetjes

Mathieu :?:

• 8 maanden later...
Geplaatst
Hallo

Ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Pregio. In het instruktieboekje staan wel een aantal zaken aangegeven die je zelf zou kunnen uitvoeren maar daaruit is niet op te maken waar je een en ander kunt vinden in je auto. Aangezien ik graag zelf aan de auto wil sleutelen vraag ik me af of iemand weet hoe je aan een garagehandboek kunt komen of een vraagbaak voor de pregio. Gekopieerde versies, tegen betaling uiteraard, is geen probleem. Alles op CD zou ook prima zijn. Alvast bedankt voor de medewerking.

Groetjes

Mathieu :?:

Hoi Matthieu ;

Een W-plaats handboek voor een Pregio kun je bestellen bij Kia Nederland BV te Vianen info@kia.nl , is wel duur hoor !!! zo,n

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...