woskam Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Ik kom sinds een aantal dagen niet meer op mijnkia.nl Hebben hier meer mensen last van? Groetje Quote
betominice Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Geen last van welke browser gebruik je ? Quote
woskam Geplaatst 5 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2012 Zowel IE9 als Chrome doet het niet. Zie bestand Quote
betominice Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Dit niet uit geschakeld Koekjes Quote
handyman Geplaatst 6 December, 2012 Geplaatst 6 December, 2012 ik had het ook, na de update naar 2.0 kwam ik er niet meer in. FF mailtje naar Kia.nl info staat in dat inlogscherm Quote
woskam Geplaatst 7 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 December, 2012 Mailtje weggedaan, maar nog geen antwoord ontvangen. Net weer geprobeerd en nu in 1 keer compleet ingelogd. Ik heb niets veranderd, ra ra???? Wil O. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.