high power Geplaatst 8 December, 2012 Geplaatst 8 December, 2012 Hallo Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn met de 2.0 crdi 184 pk handgeschakeld. De mijne krijg ik pas rond april. Quote
mcbeef Geplaatst 8 December, 2012 Geplaatst 8 December, 2012 Ik denk: "Nu komt ie..." Maar er is dus geen High Power uitvoering van de Sportage 3. Maar mijn ervaring is, telkens als ik hem zie, strakke bak. Quote
high power Geplaatst 8 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2012 Er is wel degelijk een high power uitvoering. Deze heeft 48pk meer dan de "gewone" 2 liter. En een koppel van 383 Nm . Gewoon effe googelen. Quote
mcbeef Geplaatst 8 December, 2012 Geplaatst 8 December, 2012 +1 voor jou Is de levertijd zo lang? Quote
high power Geplaatst 8 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2012 Levertijd ligt tussen vier en zes maanden. Veel te lang naar mijn smaak. Quote
mcbeef Geplaatst 8 December, 2012 Geplaatst 8 December, 2012 Dat is echt niet normaal meer, ik zou zelf nooit zolang kunnen wachten. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 8 December, 2012 Geplaatst 8 December, 2012 Ik kan je zeggen dat het prima rijdt. Altijd vermogen en koppel zat en lekker zuinig. Ik heb de 136pk dan wel laten chippen maar dat doet kia eigenlijk ook. Blok is identiek, zit geen verschil in. Quote
high power Geplaatst 8 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2012 Kijk , van positieve reakties wordt ik blij van. Mbt het blok, dat ga ik nog uitpluizen Quote
high power Geplaatst 9 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2012 Ik kan je zeggen dat het prima rijdt. Altijd vermogen en koppel zat en lekker zuinig. Ik heb de 136pk dan wel laten chippen maar dat doet kia eigenlijk ook. Blok is identiek, zit geen verschil in. Quote
high power Geplaatst 9 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2012 Kun je iets vertellen over het schakelen. Gaat dit zoals het hoort, of gaat het stroef. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 9 December, 2012 Geplaatst 9 December, 2012 Kun je iets vertellen over het schakelen. Gaat dit zoals het hoort, of gaat het stroef. Als hij warm is als een mes door de boter. Bij koude dagen in het begin wat stroef maar das normaal. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.