riorider Geplaatst 14 December, 2012 Geplaatst 14 December, 2012 Hallo Mede RioRiders, Sinds een paar dagen geeft de boordcomputer aan Change Tire. Volgens de garage een foutmelding maar hoe ik dit kan verwijderen/resetten wist men niet te vertellen. Enig idee of ik dit zelf kan oplossen. Is er een reset button? Quote
xtra40 Geplaatst 14 December, 2012 Geplaatst 14 December, 2012 (aangepast) dit kan je zelf aan en uit zetten door je trip knop op je stuur ingedrukt te houden dan kom je in een sub menu waar je dit kan aangeven en reseten dit is zo dat je je banden van voor naar achteren en zo kan wisselen kijk maar even in je boekje hoofdstuk 4 blz 46 van af daar staat uitgelegt hoe je dit moet doen en welke instelingen je daar allemaal kunt veranderen en resetten wel vreemd dat de dealer dit niet weet ???? 14 December, 2012 aangepast door xtra40 Quote
riorider Geplaatst 14 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2012 Thx Pimpmaster, Inderdaad vreemd dat men dat niet weet. Ik ga het proberen! Quote
Seafox Geplaatst 14 December, 2012 Geplaatst 14 December, 2012 Weet niet of het ook werkt bij de Rio, maar bij mijn vorige auto (Renault Laguna) moest ik het reseten door mijn band leeg te laten lopen en dan weet vullen. Beetje omslagtig maar werkte wel. Quote
xtra40 Geplaatst 14 December, 2012 Geplaatst 14 December, 2012 dit werkt dus hellaas niet bij de rio kijk maar even hier in het digitale instructie boekje http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/Rio_UB.pdf blz 151 hoofdstuk4/56 Quote
Seafox Geplaatst 14 December, 2012 Geplaatst 14 December, 2012 A oke, weet ik het nu ook voor het geval het bij mij gebeurd Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.