Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, ik ben martijn 37 jaar en we hebben afgelopen maandag (31-12) voor mijn vrouw een kia picanto design edition gekocht.

Het is een witte met als optie 15 inch style wielen omdat we de orginele wielen echt lelijk vinden.

We willen er een xenon kit van pilot inbouwen en aan het geluid van de radio moet iets gedaan worden, we hebben al veel auto's gehad, maar zo'n slecht geluid als in de picanto heb ik nog niet gehad.

Ik heb nog een composet van jbl liggen met een 13 cm woofer en die ga ik proberen voor in te bouwen met de tweeter op de plaats van de buitenspiegels, en een 16 cm composet voor in de deur achter, verder een versterker van vdo dayton van 4 maal 100 watt met een hi-volt input voor op de orginele radio.

We hebben ook nog een baspijp van caliber liggen die er eventueel ook nog in kan.

Ik hoop dat het geluid dan wel iets beter is.

Geplaatst

Hallo martijn en welkom op het forum

Ik en meerdere met ons zijn benieuwd hoe het gaat verlopen met je aangekondigde aanpassingen dus hou ons op de hoogte zou ik zeggen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...