rightone Geplaatst 16 Januari, 2013 Geplaatst 16 Januari, 2013 Gisteren en vandaag viel het mij op dat de tmc geen meldingen gaf over o.a. de files op de a9 enz heb meerdere dingen geprobeerd zoals tmc op auto en aan gezet en een favoriete zender in gesteld of automatisch maar er komt maar geen melding wie heeft hier meer last van of weet wat te doen? Momenteel heb ik de laatste programma update 6.8.h. kan het hier aan liggen?? grtx, marco Quote
rightone Geplaatst 16 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2013 rara ineens deed de tmc het vanmiddag weer toen ik de auto starte en de verkeersinformatie ging oproepen.....weird Quote
Smart Geplaatst 16 Januari, 2013 Geplaatst 16 Januari, 2013 Misschien kon de TMC de 1000 kilometer sneeuwfile niet meer verwerken. Gelukkig wonen we niet met z'n allen in Oostenrijk. We zouden compleet gek worden van al die sneeuw daar...... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.