Jerryvd Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Ik had een vraagje weet iemand hoe je de flitspalen kan weergeven op je navigatie. Want nu geeft die dat niet aan op je navigatie. Moet je dan een instelling veranderen of moet je dat downloaden op internet is dat mogelijk. En als je die kan downloaden weet iemand waar je dat het beste kan downloaden. Alvast bedankt Jerry Quote
rightone Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 helaas kan je deze niet op je standaard "ingebouwde" navigatie laten zien tenzij je voor elkaar weet te krijgen om er igo op te krijgen dan wel... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Dan moet ik teleurstellen. Het is niet zoals Tom tom dat je dit apart kan downloaden of dat er een abonnement met flitspalen voor is. In Nederland mag het wel maar in de rest van Europa niet dus zal je het voor de Kia navigatie niet kunnen krijgen. Het zijn ook hele hoge boetes als je het op je navigatie hebt zitten als je betrapt wordt in het buitenland. Dat zal de reden zijn Jammer he. Quote
blackviper Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Gewoon op je telefoon check flitsmeister maar eens. Kan je zelfs de mobiele zien. Quote
Smart Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Ik heb deze aangeschaft met lifetime updates, voor een mooi prijsje zoals je kunt zien! Het eigenlijk een wat groot uitgevallen usb-stick. Hij heeft ook een usb-aansluiting. Op te laden met de bijgeleverde oplader voor in de auto of via een usb-poort. Inmiddels al enkele keren een onverwachte detectie gehad. Niet dat ik te hard reed of door rood, maar wel even de aandacht getrokken. Hier zie je hem op de site van Mr. Handsfree. Quote
blackviper Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Die doet de mobiele flitsers niet. Nog steeds een dure oplossing voor dingen die gratis te krijgen zijn. Quote
Smart Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Mobiele flitsers verplaatsen zich toch of heb ik dat nou vaudt......? In ieder geval een welkome aanvulling die Flitsmeister! Quote
blackviper Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Ja en daarom heb je dus niets aan dat ding. De vaste palen weet je wel na 3 ritten Flitsmeister haalt zijn data vanaf de gemelde mobiele en je kan ze zelf ook melden. Dus als de flister ene dag hier en andere dag daar staat krijg je dat door. Plus dat de database van vaste palen en traject controles ook up to date is zonder dat je zelf iets hoeft te doen. Ook nog file informatie staat erop gewoon handiger naar mijn bescheiden mening. Quote
Smart Geplaatst 22 Januari, 2013 Geplaatst 22 Januari, 2013 Ik heb alle flitspalen van 40 Europese landen erin staan. Heeft Flitsmeister dat ook? De database wordt elke maand bijgewerkt (lifetime kaartgarantie). Quote
Nimo Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Ik heb alle flitspalen van 40 Europese landen erin staan. Heeft Flitsmeister dat ook? De database wordt elke maand bijgewerkt (lifetime kaartgarantie). Heb je toch niets aan als je alleen in NL rijdt Ik heb trouwens die van MR.Handsfree ook toen ooit gekocht, en word gek van zijn hoge gepiep (piept vaak ook hij omdat er een flitser op een andere weg (niet eens in mijn route) zit...) Ik zou hem dus niet zo snel aanraden Quote
blackviper Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Nee alleen NL. Verder flits hij alleen in de rijrichting. Dus alleen de kant die jij op rijd. Verder is instelbaar welke afstand en het geluid. Quote
Smart Geplaatst 23 Januari, 2013 Geplaatst 23 Januari, 2013 Zo heeft alles z'n voor- en nadelen. Het ligt er maar aan waar je je prioriteiten legt. En ja, ook geschikt voor het buitenland. En ook daar kom ik nog weleens. Ik vind het in ieder geval geen miskoop. Vandaag weer een oplettend piepje gekregen en zag de flitspaal pas op het moment dat ik er 5 meter vandaan was. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.