henkc Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 Ik heb een Kia Rio uit 2005. Nu is mijn achteruitrijlamp defect. In de beschrijving staat 2 schroeven los draaien en dan het geheel eruit halen. Alleen ik krijg de schroeven er wel uit, maar de gehele kap krijg ik niet eruit. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit eruit krijg, het is net of hij nog ergens vast zit. De schroeven zitten tussen het rubber van de klep en de kap. Groeten Henk Quote
xtra40 Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 als het goed is dan ziten er achter de bekleding nog moeren verborgen als je in je gebruikers hand leiding kijkt zie je ze zitten Quote
henkc Geplaatst 9 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2013 als het goed is dan ziten er achter de bekleding nog moeren verborgen als je in je gebruikers hand leiding kijkt zie je ze zitten DAn moet ik eens gaan zoeken waar dat die moeren zitten. Want ik zie aan de binnenkant niks zitten. In de binnenbekleding zitten aan bijde kanten alleen 2 opbergbakjes. Quote
xtra40 Geplaatst 9 Februari, 2013 Geplaatst 9 Februari, 2013 ja en die stken bekleding moeten even weg maar dat zetten ze er niet er bij helaas Quote
henkc Geplaatst 9 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 Februari, 2013 Al vast bedankt, ik zal morgen eens kijken als het weer licht is buiten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.