Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mede Kiarijders.

Ik ben Woody, uit Friesland, middelbare leeftijd en sinds kort in het bezit van een Rio 1.2 superpack (2011) met Phantomvelgen in de kleur bright silver.

Ik had in 2010 al een belastingvrij notendopje aangeschaft voor woon-werkverkeer, maar toen 1 jaar later de Rio verscheen, had ik die liever gehad.

Wat een mooie ruime auto en wat een luxe. Nu had het dopje reeds 60.000 km gelopen en kreeg ik desondanks een goed aanbod van de KIA dealer

voor een Rio met nog maar 3000 km en de aanschaf was een feit.

Nu een weekje in het bezit en ik mag gerust stellen, dat het een fijne en vooral stille auto is en bijzonder prettig rijdt.

Nu voor de 1e keer getankt en het verbruik is enigzins teleurstellend, maar daar zijn hier andere topics voor.

Heb me aangemeld om meer informatie over de Rio te vinden en julie gebruikers ervaringen te lezen.

Heb al heel veel nuttige info en weetjes op het forum gevonden. Daarvoor alvast mijn dank.

Hopelijk kan ik jullie ook deelgenoot maken van mijn bevindingen, maar als "newbee" zullen er eerst wel meer vragen van mijn kant komen.

Affin ik wens jullie allemaal veilige en storingsvrije kilometers toe.

• Like 1
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...