Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste allemaal ,

Ik heb een vraag heeft iemand een oplossing voor het sleutel gat in de bestuurdersdeur op de kia rio .

Ik heb zelf de kleur graphite en alles past qua kleur behalve het slot gat zal maar zeggen ?

Ik hoor het graag als iemand daar een oplossing voor heeft , kia nederland heeft geen oplossing en verven lijkt me ook zo wat .

Alvast bedankt , Remco

Geplaatst

Het went wel....

Ik vind het alleen jammer dat ze de sleutel plaats daar hebben gekozen ipv ergens onopvallender....

Want in princiepe zal je het nooit nodig hebben , behalve wanneer je sleutel leeg is... (Start de auto dan wel is de vraag die nu naar boven komt)

Geplaatst

andere vraag is of je alarm eraf gaat met alleen de sleutel en geen AB :wink: 

denk het niet, maar die roestige cavia maakt nu ook weer niet zoveel herrie.

Starten doet ie wel, zit chip in je AB die geen voeding nodig heeft. Als je auto op contact gaat stopt je alarm trouwens ook

Geplaatst

Volgens mij staat in het boekje, dat als de batterij in de sleutel leeg is (bij de keyless entry ), je met de sleutel de startknop moet indrukken, dan start de auto ook. Je zult alleen de deuren moeten openen met de noodsleutel die in de behuizing zit.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...