Druppel Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Ik ben Steven, woonachtig in België en ik heb afgelopen weekend een KIA Cee'd SW Sense 1.6 crdi automaat (Dark Gun Metal) besteld. Ik doe afstand van mijn 8 jaar oude BMW 320d en ik heb hier een heel goed gevoel bij. Ik ben bij Renault, Ford en VW gaan kijken en KIA steekt er, wat mij betreft, met kop en schouder bovenuit (esthetisch, afwerking, uitrusting, enz). Dat gepaard met een redelijke overnameprijs, een mooie korting (via een overeenkomst met mijn vrouw haar werk) en natuurlijk de garantie hebben mij overhaald. Nu afwachten of ze de levertermijn van 2,5 à 3 maanden kunnen waarmaken. Quote
Myrom Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Proficiat met je aankoop... Ik heb mijn Sportage in januari gekocht en mag hem aanstaande vrijdag gaan halen! Verder kan ik je volgende tip nog geven.... Bezoek het forum regelmatig, je steekt er een hoop van op. Je kan alvast beginnen met even naar de gebruikershandleiding te zoeken en door te lezen! Dat verzacht de pijn van het wachten een beetje! Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Quote
Druppel Geplaatst 16 Juni, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 Juni, 2013 Voila, afgelopen vrijdag mijn wagen gaan afhalen en na de eerste 300km super tevreden van. De levertermijn van 2,5 maanden is perfect nagekomen. Motor moet nog wel wat 'los' gereden worden maar dat komt wel goed. Alle knopjes staan op de juiste plaats, zetels zitten super, meer dan genoeg ruimte. Wat me ook aangenaam verrast heeft is de kwaliteit van de muziekboxen. De automaat is wat mij betreft de beste waar ik ooit mee gereden heb. Het gemiddeld verbruik na de eerste 300km klokt af op 6 liter, wat voor een automaat zeker niet slecht is. Hoe nauwkeurig de boordcomputer is zal duidelijk zijn als ik de wagen terug volgetankt heb. Binnen 2 weken vertrekken we naar Frankrijk en ik kijk al uit naar de rit met deze wagen. Kortom, super tevreden tot nu toe en het is hier vechten om eerst achter het stuur te kunnen kruipen 2 Quote
Smart Geplaatst 17 Juni, 2013 Geplaatst 17 Juni, 2013 Ziet er goed uit Steven! Welkom op het forum en veel lees- en postplezier toegewenst! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.