pinkeltje Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 hallo, ik ben michael starink 34 jaren jong. ik woon samen met vriendin en 2 dochters in het mooie dorpje eefde ik zelf rij in een transporter T5 en mijn vriendin in een ranault kangoo. aangezien de auto van mijn vriendin erg slecht begint te worden willen wij gaan kijken naar een ander auto waaronder een kia. welke het gaat worden zijn wij nog niet uit maar hopen via deze forum meer info te krijgen. aangezien wij een eigen auto club hebben op het gebied van tuning en styling genaamt car power holland www.carpowerholland.eu ) moet het wel een zijn met een sportieve uitstraling. mocht er nog vragen zijn hoor ik het wel Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 hallo michael welkom hier op het forum en sterkte met je zoektocht voorlopig heb je hier nog wat te lezen Quote
Ed-Car Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Welkom. Kia heeft zeker een aantal sportive modelen. Vandaag de ceed 3 deurs bewondert. wat een auto. Tja zelf heb ik mijn Picanto aardig naar het zin gemaakt. Dus misschien geeft het je idee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.