200PKminder Geplaatst 18 Mei, 2013 Geplaatst 18 Mei, 2013 Mijn trekhaak:merk: Bosaluitvoering: afschroefbare haak (met bouten)kosten: 130 euro + kabelset van 12 euro (universeel met mistlamp-contact, prima voor aanhanger of fietsendrager)(Montage zelf gedaan; auto aan één kant op de stoep en eronder kruipen. Er hoeft -niets- te worden verwijderd, hij kan er zo onder; dus ook geen bumper-uitsnede maken!)De haak zit niet in de weg bij de kentekenplaat en ik overweeg nog om de stekkerdoos wegklapbaar te maken zodat deze buiten het zicht valt. Zie hier voor foto: Quote
handyman Geplaatst 18 Mei, 2013 Geplaatst 18 Mei, 2013 Bij die Bosal wel bumperuitsnede maken of niet? Quote
200PKminder Geplaatst 19 Mei, 2013 Geplaatst 19 Mei, 2013 Bij die Bosal wel bumperuitsnede maken of niet? Hoi Handyman, Nee bumperuitsnede is niet nodig. Ik heb er zojuist een link bij gezet met foto. Makkelijker kan niet... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.