Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik  ben gewent als ik een krat uit de auto haal de auto van te voren op slot te doen zodat bij deur dichtdoen ik niet krat op de grond hoef te zetten om auto op slot te doen.

Helaas merk ik dat mijn Venga dit niet kan, doe ik wat verkeerd? k'weet dat de Sportage dit wel heeft

Geplaatst

weeet niet hoe oud jou auto is maar bij mijn venga zit er een extra mogelijkheid om alleen de achterklep te ontgrendelen en als je hem dan weer dichtdoet gaat hij weer op slot. verder weet ik dat als je een deur open heb dan kan je hem niet op slot doen voordat de deur dicht is. mijn auto is van 2010. ik weet niet hoe het met mijn nieuwe wordt dat is nog even afwachten.

Geplaatst

1) Stap uit

2) Alles op slot

3) Achterklep ontgrendelen met de knop op afstandsbediening

4) Krat pakken

5) Achterklep dicht. Vergrendelt vanzelf,

Vraag: doe je die klep dan dicht met het krat in je handen? Of zet je het krat op de achterbank? Dan heb je inderdaad een probleem met je sloten dat niet op te lossen is. 

Geplaatst

Onderstaande variant had ik nog niet geprobeerd

Ga het vandaag proberen

Venga is van  april 2013

1) Stap uit

2) Alles op slot

3) Achterklep ontgrendelen met de knop op afstandsbediening

4) Krat pakken

5) Achterklep dicht. Vergrendelt vanzelf,

Vraag: doe je die klep dan dicht met het krat in je handen? Of zet je het krat op de achterbank? Dan heb je inderdaad een probleem met je sloten dat niet op te lossen is. 

Geplaatst

Ik heb het eerlijk gezegd nooit op mijn Venga geprobeerd.

• 4 maanden later...
Geplaatst

Onderstaande variant had ik nog niet geprobeerd

Ga het vandaag proberen

Venga is van  april 2013

Het werkt ! mijn Venga is van maart 2013

Als je auto op slot staat met de A.B. ,moet je bij het openen van ALLEEN de achterklep de knop op de A.B. een paar seconden ingedrukt houden, bij een kort klik doet tie het niet !

Heb je het bier eruit, dan doe je achterklep dicht, en deze vergrendeld zichzelf weer op slot.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...