vengafan Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 Ik ben gewent als ik een krat uit de auto haal de auto van te voren op slot te doen zodat bij deur dichtdoen ik niet krat op de grond hoef te zetten om auto op slot te doen. Helaas merk ik dat mijn Venga dit niet kan, doe ik wat verkeerd? k'weet dat de Sportage dit wel heeft Quote
Smart Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 Zitten er wel flesjes bier in het krat..... Quote
vengafan Geplaatst 11 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2013 Heb je dorst dan, of is dit een verkapte uitnodiging? 1 Quote
SZURI Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 weeet niet hoe oud jou auto is maar bij mijn venga zit er een extra mogelijkheid om alleen de achterklep te ontgrendelen en als je hem dan weer dichtdoet gaat hij weer op slot. verder weet ik dat als je een deur open heb dan kan je hem niet op slot doen voordat de deur dicht is. mijn auto is van 2010. ik weet niet hoe het met mijn nieuwe wordt dat is nog even afwachten. Quote
HobbyRobby Geplaatst 12 April, 2013 Geplaatst 12 April, 2013 1) Stap uit 2) Alles op slot 3) Achterklep ontgrendelen met de knop op afstandsbediening 4) Krat pakken 5) Achterklep dicht. Vergrendelt vanzelf, Vraag: doe je die klep dan dicht met het krat in je handen? Of zet je het krat op de achterbank? Dan heb je inderdaad een probleem met je sloten dat niet op te lossen is. Quote
vengafan Geplaatst 12 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 12 April, 2013 Onderstaande variant had ik nog niet geprobeerd Ga het vandaag proberen Venga is van april 2013 1) Stap uit 2) Alles op slot 3) Achterklep ontgrendelen met de knop op afstandsbediening 4) Krat pakken 5) Achterklep dicht. Vergrendelt vanzelf, Vraag: doe je die klep dan dicht met het krat in je handen? Of zet je het krat op de achterbank? Dan heb je inderdaad een probleem met je sloten dat niet op te lossen is. Quote
Smart Geplaatst 15 April, 2013 Geplaatst 15 April, 2013 Ik heb het eerlijk gezegd nooit op mijn Venga geprobeerd. Quote
JopioV Geplaatst 20 Augustus, 2013 Geplaatst 20 Augustus, 2013 Onderstaande variant had ik nog niet geprobeerd Ga het vandaag proberen Venga is van april 2013 Het werkt ! mijn Venga is van maart 2013 Als je auto op slot staat met de A.B. ,moet je bij het openen van ALLEEN de achterklep de knop op de A.B. een paar seconden ingedrukt houden, bij een kort klik doet tie het niet ! Heb je het bier eruit, dan doe je achterklep dicht, en deze vergrendeld zichzelf weer op slot. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.