Carabiner Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 Weer een nieuwe bij de club! Sinds februari dit jaar rijd ik rond in mijn nieuwe Kia Rio. Met VSM pakket (of hoe het ook precies heet). De oude was niet binnen, dus twee maandjes langer wachten om alles er op en eraan te hebben! (Maar dat was geen probleem). Ben behoorlijk tevreden over de auto! Een beetje wennen aan de dode hoeken, en de lage voorruit, maar de nodige extra spiegeltjes hebben die problemen wel opgelost. Af en toe een raar geurtje uit de airco en een raar geluid bij het achteruitrijden horen bij het standaard klachtenpatroon van de Rio, bij mij dus ook. Erg tevrenden ben ik over de acceleratie, ondanks de slechts 1,25l motor. Het verbruik slingert tussen 1:18,5 (bij continue 90kmh voor zover mogelijk) en 1:14 (bij binnenstad en 140 op de snelweg). Ben ik ook tevreden over. En dat zelfs met de toegevoegde spoiler (geen idee wat dat ding voor invloed heeft op het verbruik). En ook met winterbanden trouwens. Bagageruimte is goed, het grote probleem vind ik wel de dakdrager die nog niet is gefabriceerd voor de 3deurs variant (zie topic daarover). Overigens, ik kom uit 010. Wie weet ga ik weleens een leuke meeting bijwonen. Veel rijplezier en tot mails!!! Marcel Quote
Jim Brouns Geplaatst 11 April, 2013 Geplaatst 11 April, 2013 Welkom en veel plezier hier op het forum. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.