Watermenke Geplaatst 10 Mei, 2013 Geplaatst 10 Mei, 2013 Hoi, Mijn naam is Hai en ik woon in Limburg. Dit is mijn eerste Kia, een Seed SW, nadat ik een aantal ford's gehad heb. Ik heb hem nu, begin Mei '13, ongeveer 1 maand en hij bevalt prima! Groetjes. Quote
hermanj Geplaatst 11 Mei, 2013 Geplaatst 11 Mei, 2013 Ik ben ook nieuw op deze site ook in het bezit van een Kia ceed sw 1.4 isg! Auto op zich is niets mis mee, ik heb alleen hulpveren laten plaatsen omdat ik met vakantie de auto erg ver vond in zakken! ( met 2 volwassenen en 2 kinderen en volle bepakking dan wel) Verder vind ik het start en stop systeem helemaal niet werken , doet het meer niet als wel, zelf in vakantie bij 20 graden en in Oostenrijk heb ik er weinig van gemerkt, maar volgens kia dealer is er niets aan de hand met de isg? jammer maar voor de rest prima karretje!! Quote
Gast CeedDriver Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Welkom Hai, mooie wagen! Ik heb hem zelf ook, zelfs in de zelfde kleur Veel plezier er mee en veel veilige kilometers toegewenst! Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Welkom Hai en Herman op het forum Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 13 Oktober, 2013 Geplaatst 13 Oktober, 2013 Welkom beide op het forum en geniet van de nieuwe aanwinst Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.