Coiz² Geplaatst 23 Juli, 2013 Geplaatst 23 Juli, 2013 Hallo allemaal, Ik ben Coiz² en ik heb een zwarte Picanto uit 2011. Vrij standaard. In bezit van orginele armsteun (een zege!) en pookknop gewisseld voor de zilveren inleg variant. Naar men zegt heb ik verstand van autoruiten. Altijd handig op zo'n forum. En dus ook twee rechterhandjes en die hebben vandaag (ja nu pas....) eigenhandig 4nieuwe speakers gemonteerd. Pecies pesas. Van de zomer wederom naar Tjechie. Is goed te doen. Bank plat, vullen en karren. Ze heeft er inmiddels ook al een ritje Kopenhagen opzitten en nog nooit problemen gehad. Ze drinkt wat meer dan me lief is, maar ik krijg er een hoop lol en plezier voor terug. Ik zie dagelijks alle soorten en maten aan auto's langskomen en voor mij is er maar 1 conclusie: die Picanto is echt een hoop waar voor je geld. Veel rijplezier allen! Greetz 2 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 25 Juli, 2013 Geplaatst 25 Juli, 2013 Welkom op het forum en nog heel veel plezier met jullie picanto. Quote
LED-Lightning Geplaatst 27 Juli, 2013 Geplaatst 27 Juli, 2013 Interessante nickname, hoe kwam deze tot stand? Welkom op het forum! Quote
Coiz² Geplaatst 27 Juli, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 Juli, 2013 Bij toeval eigenlijk. De nickname die ik vaker gebruik, was hier al reeds vergeven. Heb nu toevallig een andere variant gevonden. Dat kwadraat tekentje is ook per pc moeilijker te verkrijgen denk ik. De 2 even wat te lang indrukken en spontaan verschijnt ie op je tab bij je naam. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.