FirstKia Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Sinds enkele dagen reageert mijn Kia navigatiesysteem niet meer goed op aanraken. Met name bij het selecteren van adressen of muzieknummers in lijstweergave gebeurt het regelmatig dat niet het item dat ik aanraak geselecteerd wordt maar datgene dat eronder staat. Het lijkt er dus op dat de coordinaten van het touchgedeelte ten op zichte van de weergave verschoven zijn. Wie herkent dit probleem? En wie heeft de oplossing?? Alvast bedankt. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Ehmmmmm...........even in boekje kijken?? Quote
FirstKia Geplaatst 13 Augustus, 2013 Topic Starter Geplaatst 13 Augustus, 2013 Ehmmmmm...........even in boekje kijken??Dat had ik uiteraard al gedaan, maar daarin staat hieromtrent niets beschreven. Althans niet in de editie die ik heb (ca. 2 jaar oud) Quote
Lennart Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Is er geen "kalibratie"-optie o.i.d. te vinden in het menu "Instellingen"? Fairly positive dat dit de oplossing is. Quote
Ysie Geplaatst 14 Augustus, 2013 Geplaatst 14 Augustus, 2013 Ik heb daar ook last mee gehad. Na paar maanden blokkeerde het scherm volledig, resultaat nieuwe gps gehad. Sent from my iPad using Tapatalk HDm Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.