Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal ook wij zijn overgstapt naar kia.na jaren Mercedes C classe te hebben gereden, hebben wij die ingerolen op een demo Rio met alle opties, eigenlijk zit er meer op dan de Mercedes, aangezien ik met de fiets naar mijnwerk ga, zal hij niet zo veel van stal komen, ongeveer 7500km per jaar.

Min eerste rit naar Italie is me buitengewoon meegevallen, stoelen zitten op de lange afstand perfect. Alleen mijn kinderen klaagden op de achterbank dat de radio speackers niet goed werkten, daar gaat auto van de week voor naar de dealer.verder geen enkele klacht, best autootje, moest alleen even wennen aan het wegrijden, of je een 1,8 kompressor hebt of een ongeblazen 1,2

M.v.g. Marcel

Geplaatst

Welkom hier op het forum en heel veel plezier met je mooie rio

Ik ben alleen bang dat de dealer er niet veel aan kan doen aan dat je achter zo weinig geluid hebt

Dit komt meer omdat de radio een beetje word geknepen op de achter speakers

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...