Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Graag wil ik mij voorstellen, mijn naam is Gerard en dit weekend hebben mijn vriendin en ik besloten om te ondervinden of Kia 'The power to surprise' waar kan maken. 

De gekozen surprise is een donkergrijs/antraciete Cee'd (hatchback) geworden uit 2010 met de ongelofelijke kilometerstand van 7600km. Gewoon netjes bij een Kia-dealer.

Voorgaande auto-historie:

Suzuki Alto (1991)

Mitsubishi Lancer (1991)

Citroen ZX (1994)

Mitsubishi Carisma (1997)

Fiat Grande Punto (2007)

Volvo V50 (2004)

We wilden graag een (bijna) nieuwe auto, en kwamen deze tegen, die met deze kilometerstand gerust nieuw te noemen is. De proefrit beviel goed, en we konden een goede deal maken met de verkoper. Vrijdag wordt hij geleverd!

Gast CeedDriver
Geplaatst

Mooie wagen, en een goeie keuze! :wink: Veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst!

Geplaatst

7600 km dat is dus gewoon nieuw :P veel plezier met de auto en op het forum hier en je heb nog genoeg garantie dus gezien de 7 jaar van Kia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...