wim visser Geplaatst 15 Oktober, 2013 Geplaatst 15 Oktober, 2013 Geachte Modorator, wij vonden dat wij het moesten melden, indien u van mening bent dat wij verkeerd bezig zijn , vraag u het onderstaande te verwijderen We wilden een navigatie aanschaffen van het merk Zendai van de Firma NAVAUDIO toen ik dat bekend maakte hebben wij diverse negatieve berichten binnen gekregen dat deze firma hun afspraken niet na komen, en bedreigingen uiten naar kopers welke hen wijzen op de leverings voorwaarden ,wat betreft terug betalingen e.d. Ook zouden diverse kopers navigatie of radio's hebben ontvangen welke eerder gebruik waren door andere kopers en reeds eerder zijn terug gestuurd met meerdere problemen, ( informatie zie TV programma Kassa ) Graag willen wij leden waarschuwen voor deze Firma , daar het niet om één mail gaat maar velen vonden wij da we dat moesten melden mochten er ook leden zijn met goede ervaringen dan willen wij dat ook graag weten, we zullen dat dan ook op het forum laten weten. Navraag gedaan bij het programma KASSA, en daar kwam uit dat er inderdaad een item over is behandeld , maar verder kwamende gevraagde eigenaren niet opdagen omdaar uitleg over te geven. Diverse reviewover navigatie kunt u nalezen bij het item ;NAVIGATIE bij Google Uiteraard zijn wij er niet op uit om een bedrijf te beschadigen , maar wel om kopers en clubleden voor een hoop elende te behoeden Eventuele binnengekomen mails zullen wij met delen Martin 1 Quote
Wimis on Geplaatst 16 Oktober, 2013 Geplaatst 16 Oktober, 2013 Mijn Zendai komt bij Navaudio vandaan (Best) Hele goed service en keurig alles op tijd geleverd. Mijn Zendai zat gewoon nieuw in de verpakking destijds en de achteruitrijcamera werd door de desbetreffende meneer keurig op gemeten en ook op tijd geleverd. Ik heb toen niets van bovengenoemde kunnen constateren. Dus ik hoop hiermee het alleen maar negatieve een beetje af te bouwen. Er zijn trouwens 2 fillialen in NL. Wellicht ging het bij de andere niet helemaal naar wens! MvGr Wim. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.