Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

dakdragers en dakkoffer Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste Kia rijders,

ik ben met spoed opzoek naar iemand die zijn dakdrager en dakkoffer voor een Kia Rio uit 2012 verhuurt. Zeer onverwachts ga ik met 4 personen op wintersportvakantie wegens het winnen van een prijs (natuurlijk super gaaf) maar qua ruimte gaat het helaas niet lukken. Wie o wie kan mij helpen tegen een kleine vergoeding? Het liefst in de buurt van Lelystad. Alvast bedankt!

Geplaatst

Ik vroeg me af Mieske007, of je al iets gevonden hebt? Ik heb namelijk precies dezelfde vraag als jij en ben dus wel nieuwsgierig.

Ik heb geen dakdragers en dakkoffer meer nodig.

We zijn naar de Kia dealer geweest en hebben onze Rio wat laten oprekken.

Kost wel wat meer maar dan heb je ook wat.

Bij thuiskomst zag ik overigens dat het Rio logo verwijderd was en daarvoor in de plaats een Sportage logo was aangebracht.... :wink:

• Like 3
Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb de Thule dakdragers van mijn eerste Soul nog liggen, allen even een kitsetje bestellen en dan passen ze ook op de Rio. Samen met de Hapro Carver (390 liter) een prettige combinatie.

• 2 jaar later...
Geplaatst

Alle dakdrager info doorgespit, instructieboekje doorgelezen maar kan geen antwoord vinden.......

Voor onze Kia rio  (bj 2013 5-deurs)  dakdragers gekocht bij Winparts. In de montagehandleiding staat dat ik voor de maten mbt plaatsing op het dak moet kijken in het instructieboekje.  Maar daar staat niets in!

Iemand met de juiste info op dit uitermate behulpzame forum? :balloon_11:

Gast Vitara 2
Geplaatst
1 uur geleden zei Ri026:

Alle dakdrager info doorgespit, instructieboekje doorgelezen maar kan geen antwoord vinden.......

Voor onze Kia rio  (bj 2013 5-deurs)  dakdragers gekocht bij Winparts. In de montagehandleiding staat dat ik voor de maten mbt plaatsing op het dak moet kijken in het instructieboekje.  Maar daar staat niets in!

Iemand met de juiste info op dit uitermate behulpzame forum? :balloon_11:

Als je de deuren van je Rio open maakt zie je vanzelf waar je ze moet plaatsen, je ziet dan een uitsparing waar de dakdrager moet komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...