Mango Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Mijn vrouw en ik zijn sinds een tijdje eigenaar van een Kia Sportage uit 2006. Met, helaas, wat problemen. Verder dolblij met de Kia! Quote
xtra40 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 hallo Mango welkom op het forum veel plezier met je sportage en ik hoop dat je wat antwoorden kunt vinden hier en anders kan je ze uiteraard stellen 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Oktober, 2013 Geplaatst 23 Oktober, 2013 Mango, welkom op het forum en heel veel plezier met de auto. Quote
Mango Geplaatst 24 Oktober, 2013 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2013 Bedankt voor het welkom... Mijn vrouw rijd in de Kia Sportage 2008, en ik wil hem wat mooier maken op haar verzoek... Hebben helaas al wat problemen gehad met de lambdasondes, motormanagement lampje:Ondanks we ontzettend schrokken toen we dergelijke klachten gingen googelen... Het lijkt verholpen te zijn... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.