vand.m Geplaatst 29 Oktober, 2013 Geplaatst 29 Oktober, 2013 Weet iemand waar ik een set (assortiment) zekeringen kan kopen? Die ik bij de automateriaal zaken vind lijken er niet op en de dealers hebben geen setjes. Ik wil gewoon wat reserve zekeringen bij me hebben. Ik geloof dat die in de motorruimte het zelfde zijn als die onder het dashboard. Groet, vand.m Quote
Pipercub Geplaatst 29 Oktober, 2013 Geplaatst 29 Oktober, 2013 Bij de gamma hangen setjes grote en kleine zekeringen en die moet je hebben. Quote
vand.m Geplaatst 30 Oktober, 2013 Topic Starter Geplaatst 30 Oktober, 2013 Bij de gamma hangen setjes grote en kleine zekeringen en die moet je hebben. Het gaat om deze zekeringen ( zie foto). Ik ga binnenkort even bij de gamma kijken. Maar bedankt voor de info. Groet, vand.m Quote
Pipercub Geplaatst 6 November, 2013 Geplaatst 6 November, 2013 Dit vond ik bij de Action. Voor Euro 1,99. Quote
vand.m Geplaatst 7 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2013 @handyman en @Piperclub Dank voor de informatie. Die van de Action heb ik ook en bij Halfords was ik al eerder geweest maar in beiden zaken niet het zelfde zekeringetje. De pootjes zijn dan te lang. Vergelijk maar met de bijgevoegde foto want die komt uit de Sportage. Maar toch bedankt. Groet, vand.m Quote
Pipercub Geplaatst 7 November, 2013 Geplaatst 7 November, 2013 @ vand m, Dat klopt maar dat hinderd niets ze passen maar gaan er alleen niet zo diep in. Quote
vand.m Geplaatst 10 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 November, 2013 @ vand m, Dat klopt maar dat hinderd niets ze passen maar gaan er alleen niet zo diep in. Dat had ik niet gecontroleerd! Ik heb dat doosje van de action een tijdje terug gekocht en dat ligt in de auto dus kan ik er voorlopig mee verder als er iets is. Ik had overigens bij een willekeurige dealer geïnformeerd en die kon een setje samenstellen voor €10,00. toch maar niet gedaan. Bedankt. Groet, vand.m Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.