richard en karin Geplaatst 30 Oktober, 2013 Geplaatst 30 Oktober, 2013 hallo ik heb dit navigatie systeem in de see'd gekregen van de dealer nu is mijn vraag is er nog een andere oplossing om aan kaarten te komen dan via de site? ik vindt het wel een mooi systeem alleen is hij niet echt uptodate versie 4.000? ook voor de bleuthooth is hij niet de nieuwste had ik al gelezen maar daar staat op de site een GRATIS download voor groeten richard en karin Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 30 Oktober, 2013 Geplaatst 30 Oktober, 2013 Richard kijk eens bij de Rio daar is een draadje van de Avic-940BT dit is het zelfde systeem op de laatste pagina kan je lezen hoe je aandeze update kan komen Quote
richard en karin Geplaatst 1 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2013 Ik heb reeds een update van een mede forumlid gekregen en het werkt perfect Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 5 November, 2013 Geplaatst 5 November, 2013 Ik heb reeds een update van een mede forumlid gekregen en het werkt perfect Richard, Kan ik deze update ook van je krijgen Quote
richard en karin Geplaatst 5 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2013 ik heb je een pb gestuurd Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.