Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hwvvdo

waar precies ligt er water in de kofferruimte ???

Tussen de achterkant van de carrosserie en het reservewiel. Je ziet  het zitten bij de beide afwateringsrubbers die in de bodem bevinden. dit is uiteraard het laagste punt.

Geplaatst

Nog even gecheckt maar bij mij is alles kurkdroog.

Enig water zit nog steeds in het flesje :wink:

• 2 weken later...
Geplaatst

Kurkdroog. Echter bij mijn vorige auto [niksan primera] had ik water in de kofferbak. Men had de rubber niet goed teruggeplaatst na de montage van de trekhaak. Heb meteen een anti roest behandeling laten doen, op hun kosten natuurlijk.

• 4 jaar later...
Geplaatst

Ben onlangs bezitter geworden van een sportage 3 bwjr 2011. Geen panoramadak maar wel op dezelfde plaats water in kofferrruimte bij beide afwateringrubbers. Inmiddels bekend waar dit vandaan komt ?

• 5 maanden later...
Geplaatst

Zijn de bovenstaande lekkage problemen inmiddels opgelost?

Ik heb momenteel ook water tpv de reservewiel. Ik rij een Sportage 2013 met panoramadak, zonder trekhaak.

Graag hoor ik hoe dit op te lossen is. En of dit binnen de KIA garantie valt. 

• 2 jaar later...
  • 5 maanden later...
Geplaatst
Op 13-4-2021 om 11:05, Bati zei:

Is er al wat bekend inmiddels

Voor evt latere kia sportage 3 bezitters met water in de kofferbak. Met of zonder panorama dak. Bij mijn auto is de lekkage gevonden. 

Als de achterklep open is zie je links en rechts boven een kit naadje  tussen de dakplaat en de achterschermen.  (Dus waar de dakplaat en het achterscherm bij elkaar komen) Bij mijn auto is deze kit hard geworden en gebarsten. De oplossing is vrij simpel. Met goede kit dit naadje even opnieuw kitten. 

Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...