hwvvdo Geplaatst 31 Oktober, 2013 Geplaatst 31 Oktober, 2013 zijn er sportagebezitters die ook water in de kofferruimte hebben. Quote
mika kjelld Geplaatst 31 Oktober, 2013 Geplaatst 31 Oktober, 2013 hwvvdo waar precies ligt er water in de kofferruimte ??? Quote
Gast Stief Geplaatst 31 Oktober, 2013 Geplaatst 31 Oktober, 2013 Ja hoor.heb er altijd een flesje in liggen Quote
hwvvdo Geplaatst 1 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 1 November, 2013 hwvvdo waar precies ligt er water in de kofferruimte ??? Tussen de achterkant van de carrosserie en het reservewiel. Je ziet het zitten bij de beide afwateringsrubbers die in de bodem bevinden. dit is uiteraard het laagste punt. Quote
Gast Stief Geplaatst 2 November, 2013 Geplaatst 2 November, 2013 Mm zal vanmiddag ook even kijken Quote
Gast Stief Geplaatst 5 November, 2013 Geplaatst 5 November, 2013 Nog even gecheckt maar bij mij is alles kurkdroog. Enig water zit nog steeds in het flesje Quote
maxbrust Geplaatst 16 November, 2013 Geplaatst 16 November, 2013 Ja, bij mij ook het geval. Betreft sportage met panoramadak Quote
high power Geplaatst 17 November, 2013 Geplaatst 17 November, 2013 Kurkdroog. Echter bij mijn vorige auto [niksan primera] had ik water in de kofferbak. Men had de rubber niet goed teruggeplaatst na de montage van de trekhaak. Heb meteen een anti roest behandeling laten doen, op hun kosten natuurlijk. Quote
Jos250166 Geplaatst 8 Augustus, 2018 Geplaatst 8 Augustus, 2018 Ben onlangs bezitter geworden van een sportage 3 bwjr 2011. Geen panoramadak maar wel op dezelfde plaats water in kofferrruimte bij beide afwateringrubbers. Inmiddels bekend waar dit vandaan komt ? Quote
Ersin Geplaatst 7 Februari, 2019 Geplaatst 7 Februari, 2019 Zijn de bovenstaande lekkage problemen inmiddels opgelost? Ik heb momenteel ook water tpv de reservewiel. Ik rij een Sportage 2013 met panoramadak, zonder trekhaak. Graag hoor ik hoe dit op te lossen is. En of dit binnen de KIA garantie valt. Quote
Martijn1982 Geplaatst 15 September, 2021 Geplaatst 15 September, 2021 Op 13-4-2021 om 11:05, Bati zei: Is er al wat bekend inmiddels Voor evt latere kia sportage 3 bezitters met water in de kofferbak. Met of zonder panorama dak. Bij mijn auto is de lekkage gevonden. Als de achterklep open is zie je links en rechts boven een kit naadje tussen de dakplaat en de achterschermen. (Dus waar de dakplaat en het achterscherm bij elkaar komen) Bij mijn auto is deze kit hard geworden en gebarsten. De oplossing is vrij simpel. Met goede kit dit naadje even opnieuw kitten. Succes! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.