roulwi Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 Hoi Kia forumleden, Ik ben Wim Rouleaux en woonachtig in Tegelen. Ik ben 66 jaar en al een tijdje gepensioneerd. Tevens is dit de eerste Kia die ik gekocht heb. Ik geef me op bij deze club om de wetenswaardigheden die o.a. mijn nieuwe Kia Sportage SL te maken hebben te ervaren. Ook zal ik, als dit aan de orde komt, mijn bijdrage leveren aan de ervaringsuitwisseling m.b.t. mijn auto. Ik hoop dan ook op een plezierige manier gebruik te kunnen maken van dit forum. Met vriendelijke groeten aan alle forumleden, Wim Rouleaux Quote
Jim Brouns Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 Welkom en veel plezier met de kia. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 November, 2013 Geplaatst 1 November, 2013 Welkom en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst. Quote
mika kjelld Geplaatst 2 November, 2013 Geplaatst 2 November, 2013 welkom wim op het forum en gefeliciteerd met de sportage en er is genoeg te lezen over deze mooie auto en natuurlijk zijn foto' s ook van harte welkom hier... zijn we dol op Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.