Thundercats Geplaatst 2 November, 2013 Geplaatst 2 November, 2013 ...dan krijg ik over 2 à 3 dagen een (bijna) nieuwe Kia Cee'd 1.6 GDI Business Pack in Sand Track kleur. Heb het hele internet al afgestruind naar filmpjes, tests, reviews en kwam op een gegeven moment dit forum tegen. Meteen maar ff in mun favorieten gezet en een account aangemaakt. Momenteel rijdt ik nog in een Kia Rio uit 2006 met "slechts" 217.000 km op de teller. Eigenlijk nooit noemenswaardige problemen mee gehad. O ja, 1x is de krukassensor (?) vervangen (motor sloeg op de onmogelijkste momenten spontaan af) en irritante piep in de stuurbekrachtigingsriem... Heb uiteraard al ff in de nieuwe Cee'd gereden en...WOW, wat een high-tech car!!! Knoppies, lampies, displays...'t kan niet op! Ben echter wel es nieuwsgierig of op één of andere manier in het besturingssysteem van de radio/nav/blutooth door te dringen valt. Maar dat is van later zorg. Op moment van schrijven voel ik me net een jochie van 6, die niet kan wachten tot ie zun (sinterklaas) cadeau mag uitpakken Ik zal de komende tijd waarschijnlijk vaker hier op het forum rondneuzen. Hopelijk niet omdat er problemen zijn, maar gewoon uit nieuwsgierigheid naar ervaringen en tips van andere mede-Kiarijders. Tot later!!! Quote
mika kjelld Geplaatst 3 November, 2013 Geplaatst 3 November, 2013 welkom THUNDERCATS op het forum alvast gefeliciteerd met je cee'd er is hier genoeg te lezen over van alles en nog wat dus niet alleen problemen (gelukkig).. maar mocht je een vraag hebben stel hem gerust oh ja we zijn hier dol op foto's gr patrick Quote
chloso Geplaatst 3 November, 2013 Geplaatst 3 November, 2013 Welkom THundercats. Het is idd een leuke auto hè. Veel veilige en aangename kilometers gewenst Quote
Gast RvdG71 Geplaatst 3 November, 2013 Geplaatst 3 November, 2013 Welkom veel lees en vooral veel rijplezier met de cee'd Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 3 November, 2013 Geplaatst 3 November, 2013 Welkom op het forum en geniet van de nieuwe aanwinst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.