denman1710 Geplaatst 18 November, 2013 Geplaatst 18 November, 2013 Ha Kia forummers! Ik ben Dennis en sinds vandaag in het bezit van een Kia Rio 1.3 GS uit 2001. De auto is fabrieksnieuw en heeft aantoonbaar maar 27000 km gereden. Is van de 1e eigenaar en altijd onderhoud gehad bij de Kia dealer Weesepoel in Groningen. Nu ben ik verder niet bekend met het merk (ik reed de afgelopen jaren alleen maar oldtimer Mercedes) maar wil graag (omdat ik er dagelijks in ga sturen) jullie kennis gebruiken, om die van mij te vergroten aangaande dit type. Ik heb al een beetje rondgesnuffeld op het forum, ik weet dat de koppeling zwak is, de lak dun en dat de distributie 5 tot 6 jaar mee kan (bij iig de 1.5 motoren) Hebben jullie nog andere suggesties die ik in ogenschouw moet nemen om met de Rio lekker dagelijks te gaan sturen? De auto heeft klein beurtje gehad op 26600 km en de distributie is op 13000 km gedaan, maar dat was in 2007, dus ik zal er even een nieuwe in moeten zetten. Hoor graag van jullie wat de ervaringen zijn en hoop dat er ook iemand is die weet wat het gemiddeld verbruik is. Er zit geen airco op, wel elek. ramen voor en achter en andere standaard opties van de GS. Bedankt alvast! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 November, 2013 Geplaatst 19 November, 2013 Welkom op het forum en veel plezier met de Rio, ziet er trouwens prachtig uit op de foto's. Quote
denman1710 Geplaatst 19 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 19 November, 2013 Welkom op het forum en veel plezier met de Rio, ziet er trouwens prachtig uit op de foto's. Thks! Auto is idd in nieuwstaat, ben er best wel blij mee! Ik zal de technische vraagjes e.d. even in het juiste topic zetten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.