The Firefighter Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Mede forumleden, Vorige week heb ik mijn kia rio ingeruild bij mijn dealer en er een nieuwere ceed voor weer gekocht. Ik zal jullie dus gaan verlaten op dit forumonderdeel. Stiekem lees ik nog wel mee. Ik heb nog een sportuitlaat te koop. Iemand interesse? Hagelnieuw rvs uitlaatsysteem Bieden http://link.marktplaats.nl/749972827 Quote
Baggio Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 Wat wil je er voor hebben. Is deze geschikt voor Rio met trekhaak? Quote
xtra40 Geplaatst 27 November, 2013 Geplaatst 27 November, 2013 ja past zeker ook om dat the firefighter er ook een trekhaak onder had kijk maar goed nar zijn foto en ik weet waar zijn uitlaat vandaan komt wij hebben de zelfde Quote
The Firefighter Geplaatst 28 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 November, 2013 Wat wil je er voor hebben. Is deze geschikt voor Rio met trekhaak? Wat wil je er voor hebben. Is deze geschikt voor Rio met trekhaak? Dpoe maar een bod wat je er voor kwijt wilt. Quote
Baggio Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 Ik.heb echt geen idee Sent from my LT22i using Tapatalk Quote
Baggio Geplaatst 28 November, 2013 Geplaatst 28 November, 2013 ja past zeker ook om dat the firefighter er ook een trekhaak onder had kijk maar goed nar zijn foto en ik weet waar zijn uitlaat vandaan komt wij hebben de zelfde Maakt ie heel veel lawaai? Mijn meisie houd daar niet van Quote
The Firefighter Geplaatst 28 November, 2013 Topic Starter Geplaatst 28 November, 2013 Maakt ie heel veel lawaai? Mijn meisie houd daar niet van Nee hoor. Mooie zachte brom. Quote
The Firefighter Geplaatst 16 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 16 December, 2013 Nieuw is deze 400 euro. Mag weg voor 200. Wie o wie maak ik blij met deze rvs uitlaat? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.