Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vierkantje in plafond

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allen,

Ik rijd nu sinds een tijdje in een nieuwe Kia Rio welke mij uitstekend bevalt!

Echter heb ik wel een vraagje en ik denk dat jullie mij daar wel antwoord op kunnen geven. In het plafond aan de kant van de bestuurder zit een klein vierkantje met een soort raster patroon en een gaatje in het midden. Hele plaatje is ongeveer 4x3 schat ik. Heeft iemand van jullie enig idee wat hier de functie van is?

Alvast bedankt!

Michel

Geplaatst

Dat is je microfoon voor je bluetooth radio waar je je telefoon op aangesloten is (of nog moet worden). Je kan dus handsfree bellen. :wink:  

Geplaatst

Ner dat word er niet bedoeld

De orginele radio is er uitgehaald en vervangen voor een pioneer

En fie heeft een aparte microfoon rn die hebben ze op de a styl gemonteerd en de originele microfoon is niet her gebruikt

De tweeters in de a styl heb je alleen als je navigatie af fabriek hebt

Geplaatst

weet iemand wat voor stekkertje aan die originele microfoon op het plafond zit (aan de radiokant) ? Misschien met een foto (van iemand die de boel al een keer heeft open gehad om een radio te installeren).

Ook ik heb een gratis pioneer en bij mij hebben ze het losse pioneer microfoontje op de stuurkolom geplakt.

Ik had nog gevraagd of ze de originele microfoon niet konden gebruiken, maar volgens de dealer waren het verschillende stekkertjes.

Ik denk eraan om de pioneer te vervangen door een Witson en wil dan gelijk een verloopje maken. Als ik weet wat voor connector ik nodig heb kan ik dat van tevoren doen.

anyone ?

thanks,

Geplaatst

er zitten 2 conectoren achter de radio waar alles in zit verwerkt

stekkers met bezetting foto bijgevoegd kan je zien o welke positie deze zitten

1441496_258054731018062_1009754269_n.jpg

Geplaatst

o ja als je die nieuwe radio van witson dus besteld zit er in de kabelboom die je bij de radio krijgt de aansluiting voor naar de orginele microfoon er bij

heb je nu deze microfoon niet in je dak dan word er ook een los microfoontje er bij geleverd die je dan kan installeeren 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...