Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De inhoud van dit topic is iets minder optimistisch als de titel doet vermoeden.

Samen met de nieuwe Sportage, schafte ik mij ook de Kia alu dakdragers aan. Gisteren voor het eerst gemonteerd om een nieuwe lattenbodem te halen. Maar vanaf ongeveer 30 km/u hoor je een indringende fluittoon die sterker wordt bij elke snelheid tot 120 km/u - sneller heb ik niet gereden. Ondanks de aërodynamische vormgeving vind ik dit toch een stevige ontwerpfout. De vergelijkbare originele SAAB dakdragers op mijn vorige wagen hoorde je bijna niet, hoe snel je ook reed! Iemand suggesties of gelijkaardige ervaringen? Misschien is het een milieuvriendelijke voorziening van Kia: je gooit deze dragers er onmiddellijk weer af zodra je ze niet meer nodig hebt :wink:)

Geplaatst

Beste Bobjectief, ik heb de dakdragers ook en ben er tevreden over. Heb je de rubberen strip op de bovenzijde en de kunststof strip aan de onderzijde van de dragers aangebracht?

Met vriendelijke groeten,

Breda1912

Geplaatst

Er is eerder een topic hierover op dit forum gestart. Type maar eens in in de zoekruimte Oplossing fluitende KIA dakdragers.

Geplaatst

Beste Bobjectief, ik heb de dakdragers ook en ben er tevreden over. Heb je de rubberen strip op de bovenzijde en de kunststof strip aan de onderzijde van de dragers aangebracht?

Met vriendelijke groeten,

Breda1912

Neen, dat heb ik niet zelf gedaan, ze stonden op de wagen toen ik 'M ging afhalen bij de dealer. Die had de 'assemblage' gedaan, ik vermoed wel correct. Maar ik liet ze toen dadelijk afnemen, zie je!

Geplaatst

Ik vermoed dat verzuimd is de bijgeleverde strip die je op maat moet maken in de sleuf aan de onderzijde te bevestigen.

Geplaatst

Ik vermoed dat verzuimd is de bijgeleverde strip die je op maat moet maken in de sleuf aan de onderzijde te bevestigen.

Zullen we morgen eens nakijken ...

Geplaatst

Een eerdere ervaring lees je als je in google (sorry, niet in de invulruimte op dit forum) zoekt op Oplossing fluitende KIA dakdragers.

Geplaatst

Nog langs geweest Bobjectief? Ben benieuwd naar de bevindingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...