videonard Geplaatst 18 December, 2014 Geplaatst 18 December, 2014 Hallo, ik heb een Soul 1.6 uit 2009. Sinds kort doet de radio het niet meer. Op het display zie je alle functies, ook volume kan je harder en zachter zetten, alleen komt er geen geluid uit de boxen. Bij de dealer nalaten kijken, conclusie: radio is stuk, vervanging kost ca 1500,00 euro of reparatie ca. 450,00 euro. Heb bij een autosloper een originele radio gekocht en deze er in gezet. Resultaat: alle functies werken, alleen er komt geen geluid uit de boxen. Wie weet of er een antidiefstalcode ingevoerd moet worden? Of dat er misschien nog een versterker tussen zit die de boel verziekt? Ben nu wel geld kwijt, maar heb er geen geluid voor gekregen. Wie weet raad? Groeten van Ben Quote
xtra40 Geplaatst 18 December, 2014 Geplaatst 18 December, 2014 wat ik er van begrepen heb zit er achter in de soul een externe versterker misschien is daar iets aan de hand misschien is daar de zekering kapot of de versterker defect ??? Quote
videonard Geplaatst 18 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2014 wat ik er van begrepen heb zit er achter in de soul een externe versterker misschien is daar iets aan de hand misschien is daar de zekering kapot of de versterker defect ??? Zal morgen is kijken of ik dat ding kan vinden, maar in ieder geval vast bedankt 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.