vegtje83 Geplaatst 25 December, 2014 Geplaatst 25 December, 2014 Hallo, Ik ben Stephan, 31 jaar, en momenteel nog in het bezit van een witte Picanto. Per 31-12 krijg ik mijn Rio wit Super pack, 5 deurs. Ik hoop hier op het forum antwoorden te vinden van vragen die ik nog heb en dingen die ik met jullie kan delen. Vragen? Stel ze.. Grt. Stephan Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 December, 2014 Geplaatst 26 December, 2014 Hallo Stephan, Welkom hier! Jij gaat een leuke jaarwisseling tegemoet met een nieuwe Rio in de hoofdrol. Vast veel plezier gewenst. Zet de auto een beetje uit de buurt van het vuurwerk... Quote
arjan gt Geplaatst 26 December, 2014 Geplaatst 26 December, 2014 Welkom op het forum Stephan. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
vegtje83 Geplaatst 26 December, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 December, 2014 Haha GreyGriffin.. heb een garage dus hij staat veilig voor raddraaiers. Foto volgt snel.. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 28 December, 2014 Geplaatst 28 December, 2014 Aha, een garage. Dat is natuurlijk de ideale oplossing. Ik heb er zelf ook een en prijs me rond de jaarwisseling altijd gelukkig, want het knalt heftig in de wijk waar ik woon. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.