thanegraaf Geplaatst 9 Januari, 2015 Geplaatst 9 Januari, 2015 Hallo allemaal, Ik ben Tim, 29 jaar en woon in Brabant.Ik heb gisteren mijn nieuwe Kia Rio BusinessLine 1.2 benzine 5d opgehaald bij Kia Huiskes in Oss.Natuurlijk met 17 inch Phantom velgen eronder... Ik heb hiervoor als student in een Peugeot 306 gereden en de laatste 6 jaar in een Volvo S60. Heb uiteindelijk de Kia Rio gekozen omdat ik eigenlijk geen grote auto nodig heb. Bijkomend voordeel is dat de auto kleiner, lichter en dus zuiniger is op alle fronten. Ik ben geen typische autogek maar hoop van jullie op dit forum veel te leren over bijvoorbeeld onderhoud, tips voor gebruik van bijv. radio, mp3 speler, hulp bij storingen die hopelijk niet gaan optreden... etc. Groeten Tim Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 9 Januari, 2015 Geplaatst 9 Januari, 2015 Hallo Tom, Welkom op het forum. en veel plezier van je Rio BusinessLine. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 10 Januari, 2015 Geplaatst 10 Januari, 2015 Hallo Tim, Welkom hier! Al lekker rondgetoerd met de Rio? Quote
thanegraaf Geplaatst 12 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2015 Dankjewel allemaal. @ GreyGriffin; ik heb er net iets meer dan 100km mee gereden, maar het bevalt uitstekend. Minder power dan mijn vorige auto met 140pk en 2.4 liter motor, maar dat went wel op het moment dat ik straks pin bij het tanken. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 12 Januari, 2015 Geplaatst 12 Januari, 2015 Ja hoor, na een paar tankbeurten ben je die hele 2.4 liter motor vergeten! Quote
Baggio Geplaatst 14 Januari, 2015 Geplaatst 14 Januari, 2015 Welkom en veel plezier op het forum. We zijn trouwens gek op foto's van je bolide. Quote
arjan gt Geplaatst 19 Januari, 2015 Geplaatst 19 Januari, 2015 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.