hiddit Geplaatst 31 Januari, 2015 Geplaatst 31 Januari, 2015 hallo zal me even voor stellen hier, ik ben hidde kom uit krimpen aan den ijssel. ben werkzaam als matroos in de binnenvaart. en ben binnenkort in het bezit van een gloednieuwe kia picanto extreme Quote
Gast Stief Geplaatst 31 Januari, 2015 Geplaatst 31 Januari, 2015 Ahoy Welkom hidde en veel plzier met je Pica Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Hallo Hidde, Welkom hier! Wanneer mag je de Picanto gaan ophalen? Quote
hiddit Geplaatst 1 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2015 Hallo Hidde, Welkom hier! Wanneer mag je de Picanto gaan ophalen? hoop volgende week ergens, me moeder heeft alles geregeld als verrassing omdat ik aan boord zit maar de dealer vond het leuk mij een mail te sturen met gefeliciteerd met uw kia xD vrijdag is er opdracht gegeven om hem op te halen uit de haven dus ik wacht geduldig af Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 1 Februari, 2015 Geplaatst 1 Februari, 2015 Als ik het goed begrijp heeft de Kia-dealer met zijn mailtje de verrassing een beetje getorpedeerd. Nou ja, je krijgt in ieder geval een leuke ophaal-dag binnenkort. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.