miepicanto Geplaatst 23 Maart, 2016 Geplaatst 23 Maart, 2016 Ik ben Miranda, woon in de regio Rotterdam, en sinds gister in het bezit van een nieuwe witte Picanto Colorline, na 10 jaar in de Toyota Corolla van mijn overleden opa te hebben gereden. Gelijk een vraagje: ik heb alleen een instructieboek gehad, klopt dat? is er ook een onderhouds en garantieboekje, waar de stempels van de beurten in komen? Gr. Miranda Verstuurd vanaf mijn GT-N8010 met Tapatalk Quote
johnmarlou Geplaatst 23 Maart, 2016 Geplaatst 23 Maart, 2016 hallo Miranda Ten eerste welkom op deze site ,en veel plezier met je nieuwe picanto ik heb bij mijn nieuwe venga wel een onderhoudsboekje gekregen,dus bij de picanto zal dat dan ook wel zo zijn ,even bij de dealer vragen succes met je nieuwe picanto gr john Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 23 Maart, 2016 Geplaatst 23 Maart, 2016 Dag Miranda, Welkom hier! Zoals John hierboven al aanduidde hoort er bij die mooie witte Pica van jou wel degelijk een onderhoudsboekje. Het heet "Garantie & Onderhoud Kia Personenauto's". Op pagina twee moeten alle gegevens van jouw voertuig staan, zoals het VIN en datum deel 1. En niet te vergeten: de data tot wanneer je garantie op verschillende onderdelen geldig is. Ik wens je trouwens veel plezier met de auto. Groet, GG Quote
miepicanto Geplaatst 23 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2016 Dank jullie wel! Ik ga de dealer er naar vragen. Gr. Miranda Verstuurd vanaf mijn GT-N8010 met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 Maart, 2016 Geplaatst 23 Maart, 2016 Hallo Miranda Welkom op het forum, en heel veel plezier en veilige km met je nieuwe Pica. Misschien zou je ook je avatar in kunnen vullen, vinden we leuk en weten we tegen wie we praten en kan handig zijn bij het beantwoorden van je vragen Quote
Smart Geplaatst 23 Maart, 2016 Geplaatst 23 Maart, 2016 Welkom op het forum! Dit onderhoudsboekje is juist erg belangrijk. Zorg dat er een dealerstempel in komt, straks ook bij elke beurt. Quote
Baggio Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 Welkom Miranda en veel plezier met je Picanto. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.