Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik kom hier niet in de download sectie (foutmelding). In anticipatie van mijn nieuwe Sportage zit ik al in de Engelstalige handleiding te lezen. Kan ik die hier ergens uploaden (PDF, 15 Mb)? Hebben anderen er ook iets aan.

Edit: Haha...:

• Phone contact names should be

saved in English or they may not

be displayed correctly. 

Weet iemand hoe je Pietje Puk schrijft in het Engels?

• Haha 1
Geplaatst

Ik kom hier niet in de download sectie (foutmelding). In anticipatie van mijn nieuwe Sportage zit ik al in de Engelstalige handleiding te lezen. Kan ik die hier ergens uploaden (PDF, 15 Mb)? Hebben anderen er ook iets aan.

Edit: Haha...:

• Phone contact names should be

saved in English or they may not

be displayed correctly. 

Weet iemand hoe je Pietje Puk schrijft in het Engels?

Peet Punk ?

:)

• Like 2
  • Haha 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Goedemorgen allen,

Sinds gister ben ik in het rijke bezit van een Sportage 4 en beschik ik ook over de PDF van de handleiding, 56Mb.

Als iemand mij een tip kan geven hoe deze te uploaden, wil ik deze met plezier met het forum delen :-)

• Haha 1
Geplaatst

Goedemorgen allen,

Sinds gister ben ik in het rijke bezit van een Sportage 4 en beschik ik ook over de PDF van de handleiding, 56Mb.

Als iemand mij een tip kan geven hoe deze te uploaden, wil ik deze met plezier met het forum delen :-)

als het goed is heb je een link gekregen waar je deze zelf kan bekijken en downloaded ??

die link wil ik dan heeeeeeel graag hebben zet ik die er tussen zo dat hij voor iedereen openbaar word 

en als iemand anders nog een link heeft gekregen van kia die er nog niet tussen staat dan heel erg graag 

• Haha 1
Geplaatst

als het goed is heb je een link gekregen waar je deze zelf kan bekijken en downloaded ??

die link wil ik dan heeeeeeel graag hebben zet ik die er tussen zo dat hij voor iedereen openbaar word 

en als iemand anders nog een link heeft gekregen van kia die er nog niet tussen staat dan heel erg graag 

Yep, that's it. Zie onderstaand:

https://www.kia.com/nl/-/media/nl/mykia-media-library/downloads/brochures-en-prijzen/instructieboekjes/sportage-qle.pdf

• Like 1
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
  • 3 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...