Blaaak Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Hallo, Ik ben nieuw. Ik heb sinds 2 weken een Kia Sportage uit 2010. En hij rijdt al een zonnetje. Ik vraag mijzelf af of er zwarte handvatten te koop zijn en de strip rond je raam. Want ik ben niet zo van het chroom en wil mijn auto helemaal zwart hebben. Dus vandaar mijn vraag of er zwarte handvatten te koop zijn. Mijn alternatief is laten wrappen. Alvast bedankt voor de reacties. Mvg Blaaak Quote
ludoke Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Hallo, Ik ben nieuw. Ik heb sinds 2 weken een Kia Sportage uit 2010. En hij rijdt al een zonnetje. Ik vraag mijzelf af of er zwarte handvatten te koop zijn en de strip rond je raam. Want ik ben niet zo van het chroom en wil mijn auto helemaal zwart hebben. Dus vandaar mijn vraag of er zwarte handvatten te koop zijn. Mijn alternatief is laten wrappen. Alvast bedankt voor de reacties. Mvg Blaaak Smaak is persoonlijk maar ik vind chroom op zwart zeer mooi Quote
Gast Stief Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Geen idee maar zoek eens op ebay. Quote
Wimis on Geplaatst 16 September, 2016 Geplaatst 16 September, 2016 Ik denk dat je dan de SP3 hebt, zoals ik hem had in het zwart!Ik vind persoonlijk dat de accenten zwart met chroom juist zo mooi zijn.Maar ik snap je keuze wel......! Heb je een foto? (och, je bent net nieuw hier... ) Welkom Blaaak Quote
Gast Stief Geplaatst 17 September, 2016 Geplaatst 17 September, 2016 http://m.ebay.de/itm/121678422403?_trksid=p2060353.m1438.l2649&_mwBanner=1 Dit mss wat je zoekt? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.