Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

achteruitrijcamera icm pioneer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Help, ik heb een camera gekocht die op de plek van de kentekenplaatverlichting komt. Er zit een gele videokabel bij met aan beide zijden een kleine rode draad en aan de kant van de camera een rode en zwart/rode kabel. Aan de achterzijde heb ik de rode draad en het kleine rode draadje op de groene + van de achteruitrijlichten gedaan en de zwarte op het massapunt achterin.

Bij de radio heb ik de gele tulp op de bruine tulp "rear camera" gedaan, het rode draadje op violet/wit (Reverse signal).

Als ik de auto aanzet krijg ik gelijk een zwart beeld. Zet ik hem in zijn achteruit dan doet de camera het. Zet ik mijn radio echter op bv navigatie en dan de versnelling in zijn achteruit dan gebeurd er niets. Ik kom er niet uit,ook nietin de andretopics die er zijn. Wie wil mij even verder op weg helpen?

ik heb de pioneer avic f940bt en de kia rio 2013.

Ps ik heb de instellingen in de radio al aangepast.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...