Khonen Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Hallo allen,Na mijn oude Ford Fiesta (2002) 6 jaar te hebben gereden, is het tijd voor een "upgrade".Ik ben op zoek naar een leuke hatchback (occasion), van max. 3 jaar oud, met max. 60.000km op de teller.Mijn oog is gevallen op de Kia Rio, model 2014.Ik ben benieuwd wat jullie gebruikservaringen zijn. Is dit een betrouwbare auto die jullie aanraden?Ik las dat er problemen zouden zijn met het stationaire toerental en (waardoor) klachten met een snel versleten koppelingsplaat.Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.Met vriendelijke groet,Koen Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Hallo Koen, Wij rijden ook in een Rio uit 2014 en hebben er nu ongeveer 30.000 zorgeloze km opzitten. Wij hebben alleeen een klein probleempje met de lak gehad (paar kleine blaasjes) Maar dit werd door mijn Dealer gelijk goed opgepakt en keurig en natuurlijk onder garantie gerepareerd. Ik heb diverse "Premium" merken gereden. En natuurlijk mag je de Rio niet vergelijke met een Audi A4. Maar ik ben minimaal zo tevreden met mijn Rio als met de A4. Ik zou zeggen doen.....Rio is echt een hele leuke en prettige wagen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.