Bas de Boswachter Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 In het Duitstalige instructieboekje van mijn geïmporteerde Soul II staat dat ik de richtingaanwijzer na het aantippen van de handel naar keuze 3, 5 of 7 keer automatisch kan laten knipperen. Daarna verwijzen ze naar 'hoofdstuk 4" maar daar en ook nergens anders in het heel dikke boekje is verder niets daarover te vinden. Weet iemand hoe ik het aantal van 3 naar 5 keer knipperen kan omzetten? Met dank, Bas de Boswachter. Quote
xtra40 Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 ik heb deze post toch even verplaatst naar de afdeling soul ik hoop dat je daar antwoord op je vraag gaat krijgen Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 29 November, 2016 Geplaatst 29 November, 2016 Ik denk dat dit in het menu van het dashboard gedaan kan worden. (user settings) Lamp One Touch Turn Lamp (if equipped) If this item is checked, the lane change signals will blink 3, 5 or 7 times when the turn signal lever is moved slightly in de handleiding hoofdstuk 4.64 (althans in de engelse) Quote
Bas de Boswachter Geplaatst 6 December, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 December, 2016 Dank Laurens, Ik heb na jouw advies eerst verkeerd gezocht in het scherm van de navigatie maar heb nu de plek gevonden, inderdaad in het dashboard. 5 Keer knipperen is meestal genoeg. Ik vind dit wel handig omdat de automatische terugval na de bocht vrijwel niet werkt. Groet, Bas. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 December, 2016 Geplaatst 6 December, 2016 Heel graag gedaan, daarvoor zitten we op dit mooie en handig forum. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.